Vissza

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek 0800 - 1800-ig

nankang

NANKANG (TAJVAN)


A Nankang Rubber Tire Co. Tajvan egyik legnagyobb és egyúttal egyik legrégibb gumigyára. Minőség, hírnév, kutatás-fejlesztés és termelési kapacitás tekintetében piacvezető, belföldi és külföldi ügyfelek és ipari partnerek által egyaránt elismert cég.

Folyamatos innovációval és tökéletesítéssel cégünk arra törekszik, hogy technológia és minőség tekintetében az élvonalban maradjon, és kényelmet, sebességet, valamint biztonságot garantáljon mind a kommunikációban, mind a szállításban.


Vállalatvezetési filozófia

Az ügyfelek elégedettségét és a szakszerű vállalatvezetést célul kitűző "hitelesség, gyakorlatiasság és innováció" üzleti filozófiára alapozva cégünk a rendkívül erős versennyel és túltelítettséggel jellemezhető piacon is prosperált. A jövő piaca még nagyobb követelményeket fog támasztani a vállalatunkkal szemben, ezért az üzleti folyamatosság érdekében az innovatív kutatás és fejlesztés, a termékválaszték bővítése, az igényesség, az ügyfelek elégedettsége és partnerkapcsolatok ápolása, a szakszerű vállalatvezetés és a környezet védelme mellett köteleztük el magunkat, miközben láthatóvá tesszük a cég technológiai és termelési adottságait, hatékonyságát és jövedelmezőségét. A Nankang Rubber Tire arra törekszik, hogy alkalmazottaiból első osztályú szakembereket - üzletkötőket, technikai személyzetet és vállalatirányítókat - neveljen annak érdekében, hogy ügyfeleinknek kiváló minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtsunk versenyképes áron, és ezzel hozzájáruljunk a társadalom jólétéhez.


A vállalat fejlődése


1940 Létrejön a Nankang elődje.

1959 Megalapítják a Nankang Rubber Tire Co. Ltd.-t.

1963 Novemberben megjelennek a Nankang részvények a tőzsdén.

1973 Gumiabroncs kifejlesztése a Chien-Shou helikopterek számára. A Hsin-Fung
gyár megalapítása.

1974 Az acélbetétes gumiabroncs, a 82-es széria kifejlesztése, Tajvanban elsőként.

1976 A T-28-as utasszállító repülőgép gumiabroncsának a kifejlesztése.

1977 A 70-es radiál gumiabroncs széria kifejlesztése.

1979 A T-33-as utasszállító repülőgép gumiabroncsának a kifejlesztése.

1980 Busz és teherautó acél radiál gumiabroncs kifejlesztése.

1984 A cég elnyerte a R.O.C. Minőségellenőrző Társaság, Minőségellenőrző Csoportjának díját.

1987 A Nankang megszerezte a Ford Motor Company Q1-es tanúsítványát.


1990 A Hsin-Fung gyár, személyautó radiál abroncsgyártásba fog.

1991 A cég megszerezi az E-MARK (az európai exportot lehetővé tevő)tanúsítványt.

1992 Elkezdődik a 60-as személyautó gumiabroncs széria gyártása.

1994 Májusában a cég megszerezi a DNV ISO-9001 tanúsítványát, októberben pedig a Bureau of
Commodity Inspection (Termékellenőrző Hivatal) ISO-9001 tanúsítványát.

1995 Márciusban bevezetésre kerül a TPM rendszert, áprilisban megkezdődik a négy évszakos
gumiabroncsok gyártása, decemberben pedig a Hsin-Fung gyár megszerezi a Ford Motor
Company Q1-es tanúsítványát.

1996 Áprilisban elkezdődik a négy kerék meghajtású személyautók részére az 50/55-ös szériájú
acél radiál gumiabroncsok gyártása.

1997 Januárban sikeresen kifejlesztik a szegnélküli téli gumiabroncsot, októberben a gyár
megkapja a DNV ISO-14001-es EMS tanúsítványát, és februárban megnyílik a Zhangjiagang gyár.

1998 Júniusban megkapja a DNV QS-9000 tanúsítványát.

1999 Augusztusban megkezdődik a 17"-os,alacsony profilú 40/45-ös gumiabroncs széria gyártása.


2001 Augusztusban megkezdődik a 18"-os, "Z" sebesség indexű személy gumiabroncsok gyártása,
októberben a cég megkapja az ISO/TS 16949 tanúsítványt.


2002 Augusztusban befejeződik a szuper sebességű "Y" sebesség indexű személy gumiabroncsok
fejlesztése, októberben elkezdődik a R.O.C. katonai Hummer járművekre alkalmas acél radiál
gumiabroncsok gyártása.

2003 Júliusban megkezdődik a 20"-os, SUV-okra alkalmas, augusztusban a 19/20"-os extra
alacsony 30/35-ös profilú,"Y" sebességfokozatú gumiabroncs gyártása.Ugyancsak augusztusban
a cég alaptőkéje 2,608,200,000 TWD-re emelkedett, 121,520,000 TWD készpénz
tőkésítésével.Szeptemberben megkezdődik a termelés a kínai Zhangjiagang gyárban és a cég
elnyeri a kínai exporthoz szükséges 3C gumiabroncs tanúsítványt.

2004 Júliusban elkezdődik a 15/16"-os személyautó gumiabroncs gyártása a Zhangjiagang gyárban,
decemberben pedig hivatalosan piacra dobják a 19/20"-os szuper alacsony 30-as, "Y"
sebességfokozatú személyautó gumiabroncsokat.

2005 Áprilisban sikeresen befejeződik az SUV-kra alkalmas 22/24"-os gumiabroncs fejlesztése,
ezzel a cég a legnagyobb átmérőjű és legalacsonyabb profilú gumiabroncs egyetlen gyártója
lett Tajvanban.Augusztusban a Zhangjiagang gyár alaptőkéje 60 millió USD-ra emelkedett.
Szeptemberben a cég megkapja az európai RDW zajteszt tanúsítványt (széria szám: E4-117R-
000001-S).

2006 Áprilisban sikeresen kifejlesztik az aszimmetrikus AS-1 mintázatot, júliusban pedig a
Hokkaido elvárásainak megfelelő SN-1 szegnélküli téli gumiabroncsot, melyet szeptemberben
vezetnek be a piacra. A cég alaptőkéje 3,592,280,000 TWD-re emelkedett a nyereség,
tőkésítése révén.Októberben a Zhangjiagang gyárban megkezdődik az SUV-kra való 20-24"-os
gumiabroncsok gyártása.

 

 
 
 

Fel

emelő emelő emelő auto